UPCity
KERESÉS
keresés
 
CIKKEK
Hírek
Témák
 
FORRÁSOK
Módszertan
Fogalomtár
Linkek
 
ADATTÁR
Cégek
Szaknévsor
 
EU-LEARNING
Stratégiák
Források
 
RÓLUNK
REGISZTRÁCIÓ
KAPCSOLAT
OLDALTÉRKÉP

 

INTERAKTÍV
Fórum
 
SZOLGÁLTATÁSOK
Állásbörze
Termékkalauz
 
ARCHÍV
Publikációk
Háttéranyagok
Demók
Szervezetek
Projektek
 

nyomtatás
MÉDIAAJÁNLAT

Bemutatkozás

A www.oktopusz.hu tematikus portál, amelynek fókuszában informatizálódott korunk legmeghatározóbb oktatási formája, az e-learning (elektronikus távoktatás) áll. Ez az egyetlen hely a világhálón, ahol a lehető legszélesebb körű e-learning vonatkozású információkhoz juthatnak a látogatók magyar nyelven, mindig naprakészen. Emellett számos kapcsolt szolgáltatást kínál a területen szerzett ismeretek gyarapítása érdekében. A portál célja kettős: kiszolgálni a fokozatosan gyarapodó hazai e-learning szakma igényeit, ugyanakkor minél több érdeklődőt beavatni az e-learning rejtelmeibe és elkalauzolni őket a tanulásnak ezen új dimenziójában.

Látogatottsági adatok*

A portál olvasótáborának bázisát a rendszeresen visszatérő, dedikált látogatók jelentik, akik hetente legalább egyszer a legfrissebb információkért végigböngészik oldalainkat. Mellettük kis hányadban vannak jelen az egyszeri vagy alkalmi olvasók (kb. 12%), akik keresőkön keresztül, vagy más szakmai oldalakról jutnak el hozzánk. Az alkalmi olvasók többségét egy-egy konkrét tartalom érdekli a portálon, de a látogatottsági statisztikák szerint 50-60%-uk további tartalmakat is lekér, ami azt bizonyítja, hogy a portál naprakész és átfogó híreivel behúzó erővel bír: azokat is magával ragadja, akik egy specifikus résztéma kutatása közben, véletlenül érkeznek az oldalra.

Az aktuális látogatottsági adatokért kérjük, érdeklődjön e-mailben: oktopusz.tamogatas@oktopusz.hu

Célközönség elemzése*

A célközönségünkre vonatkozó elemzéseket saját forrásból, a portálon regisztrált illetve a hírlevélre feliratkozott olvasók adatai alapján végeztük el.

A portál elsősorban magasan képzett szakmai közönséget, döntéshozókat vonz az oktatás, az informatika és a humán erőforrás gazdálkodás területéről. Az alkalmi olvasók jellemzően a felsőoktatási tanulmányaikat végző vagy távoktatásban résztvevő hallgatók.

1. Nemek szerinti megoszlás
Olvasóink 63%-a férfi, 37%-a nő.

2. Életkor szerinti megoszlás
Olvasóink túlnyomó többsége (75%-nak megfelelő arányban) 25-60 év közötti, a 18-25 év közötti olvasók aránya 15%, 18 év alatti illetve 60 év feletti olvasóink aránya elenyésző (néhány százalék).

3. Foglalkozás szerinti megoszlás
Olvasóink az e-learning szakma és rokonterületei, mint az oktatástechnika és oktatási informatika képviselői mellett főként az oktatási szférából kerülnek ki: oktatási döntéshozók; felsőoktatási, szak- és továbbképző intézmények vezető beosztású munkatársai; egyetemi és főiskolai oktatók és professzorok; akadémikusok; kutatók; főiskolai és egyetemi hallgatók. Az olvasók alacsony számban az IT szektorban valamint a HR szakmában dolgoznak.

4. Lakhely szerinti megoszlás
Olvasóink szinte kivétel nélkül Budapesten élnek vagy dolgoznak.

5. Olvasói visszajelzések és az olvasók érdeklődési köre
A portálhoz eljuttatott olvasói véleménynyilvánítások alapján a www.oktopusz.hu tartalmát és szolgáltatásait az e-learning szakma ismeri, használja, hivatkozási alapnak és hiteles forrásnak tekinti. Olvasóink többsége színvonalasnak tartja a portált, amely informatív és naprakész.
Olvasóink átlag 11 percet töltenek a portálon.

A portál professzionális megjelenési lehetőséget biztosít a képzési piacon jelenlévő szállítóknak, hiszen az oktatási intézmények döntéshozóinak rendszeres hírforrása. Ez a kezdeményezés - hasonlóan a Sulinet Expressz programhoz - az oktatásban résztvevők informatikai jártasságát, felkészültségét, és informatikai eszközökkel való felszereltségét igyekszik segíteni.

Hirdetési lehetőségek

A www.oktopusz.hu portál oldalai az alábbi hirdetési formákat támogatják:

1. Standard banner
Téglalap alakú, fekvő formátumú szalaghirdetés. Mérete 468x60 pixel. Elhelyezés: az oldal fejlécében. Természetesen gif, anim gif és flash banner elhelyezésére is van lehetőség a portálon. Flash bannert azonban kizárólag külső ad-szerverről lehet futtatni.

2. Dupla banner
A standard bannerhez hasonló, azonban dupla széles, téglalap alakú, fekvő formátumú szalaghirdetés. Mérete 468x120 pixel. Elhelyezés: a portál nyitóoldalán a tartalomajánló szöveges dobozok között.

3. Box
Az oldal szélén megjelenő kisebb, négyzet alakú hirdetés. Mérete 125x125 pixel. Elhelyezés: az oldal jobb szélén a rovatdobozok között.

4. Legördülő box
Olyan box, amely legördülő menüsort is tartalmaz. A legördülő menüsorban szereplő információk a hirdető weboldalának különböző aloldalaira vezethetnek.

Típus

Méret maximum

Fájl formátum

Külső reklámszerver

Animáció

Standard banner

20 kbyte

gif/jpeg/flash

Lehetséges

Lehetséges

Dupla banner

20 kbyte

Box

15 kbyte

Legördülő box

15 kbyte

5. Tartalmi modul
A hirdető által kiválasztott rovatba, a hirdető által készített tartalom integrálása speciális box formájában. A box magába foglalja a tartalmak kattintható címét vagy rövid, figyelemfelkeltő leírását, és a hirdető logóját. Méret: 468x120 pixel vagy 125x125 pixel. Elhelyezés: a portál nyitóoldalán a tartalomajánló szöveges dobozok között vagy az oldal jobb szélén a rovatdobozok között.

6. Tartalom szponzoráció
Egy adott alrovat tartalmának logó és tartalmi szintű szponzorációja. Tartalom szponzorálására a következő alrovatokban van lehetőség: Hírek, Témák, Közlemények, Demók, Linkek, Események, Cégek, Szervezetek, Képzések, Szavazás, Fórum.

7. Rovat szponzoráció
Egy adott rovat, vagy alrovat logó-, logó és tartalmi-, redesign és tartalmi szintű szponzorációja. Rovat szponzorálására a következő helyeken van lehetőség: Cikkek, Források, Adattár, Interaktív, Szolgáltatások.

8. PR cikk
Fizetett cikk elhelyezése a portál oldalain, ?Fizetett hirdetés? forrásmegjelöléssel. PR cikk elhelyezésére a következő alrovatokban van lehetőség: Hírek, Témák, Publikációk, Közlemények, Demók, Események, Cégek, Szervezetek, Képzések.

9. Szöveges hírlevél hirdetés
A portál heti küldésű hírlevelében elhelyezett szöveges hirdetés.

10. Szöveges link hirdetés
A portál kezdőoldalán elhelyezett rövid szöveges hirdetés, amelyre rákattintva eljutunk a hirdető weboldalára.

11. Cikk-küldés és nyomtatás
Mindkét modul egy kattintással elérhető a cikk megnyitásakor, és a támogató logóját és szlogenjét tartalmazó, kötött fejléccel jeleníti meg a cikket. A portálon megjelenő cikkek továbbküldése és nyomtatóbarát verzió megjelenítése különösen értékes felület, hiszen a cikkek kötelezően a támogató logójával kerülnek nyomtatásra vagy elküldésre.

Tarifák

Típus

Árazás alapértéke

Ár (HUF)

Megjegyzés

Standard banner*

Letöltés

6

Dupla banner*

7

Box*

5

Legördülő box*

8

Tartalmi modul

Nap

Egyéni ajánlat

Hét

Hónap

Alrovat

Hónap

Fejlesztést igényel

Rovat

Hónap

Fejlesztést igényel

PR cikk

Első megjelenés

Hónap

Hírlevél

Alkalom (hetente)

360 karakter+link

Szöveges link*

Nap

Hét

Nyomtatható verzió

Nap

Hét

Hónap

Cikk küldése

Nap

Hét

Hónap

Kérjük, vegye figyelembe, hogy áraink az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.

Kérje egyéni ajánlatunkat: oktopusz.tamogatas@oktopusz.hu

Hirdetési csomagok

Csomag neve

Összeghatár HUF

Kedvezmény mértéke

Alap

100.000 - 200.000

5 %

Kiemelt

200.000 - 300.000

10 %

Extra

300.000 - 500.000

20 %

Prémium

500.000 -

30 %

Egyéb kedvezmények

Első hirdető: 5 %
Ügynökségeknek: 15 %

Partneri ajánlat

Azon hirdetőink részére, akik a Prémium csomagot választják, felajánljuk az Oktopusz Partner címet, amely magába foglalja a hirdető logójának és bemutatkozó leírásának (A4-es oldal terjedelmig) elhelyezését a portál Partnerek oldalán, továbbá az Oktopusz Alapítvány egyéb megjelenési felületein (sajtóközlemények, rendezvények, kiadványok) a hirdető nevének és logójának feltüntetését.

*Az itt leírtak jelenleg működő website elődjére vonatkoznak.

Impresszum
Partnerek
Adatvédelem
Médiaajánlat